Nie ste prihlásený/á.
Dobrý deň.
Potrebovala by som radu. Mala by som prebrať predajňu ako zást. vedúcej. No nastal problém pani inšpektorka nám dala príkazom, že musíme prebrať predajňu aj s tovarom po záručnej dobe a neskôr postupne sa bude odpisovať- s čím nesúhlasíme. Je to nepredajný tovar a ten sa predsa musí zlikvidovať a nie počítať do stavu zásob a odpisy sa robia kvartálne a nie v 100% hodnote a pôjdeme do mínusu. No pani inšpektorka tvrdí,že na to je zákon a ona musí podľa zákona postupovať. O nijakom takom zákone nevieme. Vie mi niekto poradiť ako máme postupovať?
Ďakujem
Inventura je zjištění fyzického stavu. To znamená, že se započítá všechno, co se v prodejně fyzicky nachází bez ohledu na to, jestli je to prodejné nebo ne. To se řeší odpisem a likvidací buď před inventurou nebo po ní. V předávacím protokolu je pak vhodné vyčíslit hodnotu zboží, které bude následně nutné odepsat a zlikvidovat.
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.