Nie ste prihlásený/á.

Prihlásiť sa do poradne

 

Objednavka cez internet, falsovania značky

Od: emilio* odpovedí: 2 zmena:

Dobry den,mam podobny problem s objednavkou cez internet,v maji 2012 som si objednal sportovu znackovu obuv a vopred som ju vyplatil bankovou kartou,ked balik dorazil na Slovensko,tak mi Slovenska Posta poslala pisomnu spravu,ze balik zadrzala Colna sprava z dovodu falsovania vyrobnej znacky(Adidas,Nike),mal som 2 moznosti,balik poslat spat odosielatelovi,alebo dat suhlas na overenie pravosti topanok,ked by sa zistilo,ze su neprave,tak by bol obsah balika zniceny a este by som vraj zaplatil pokutu,kedze som nevedel,ze ide o tovar z (Ciny stranka posobila dojmom hodnovernej znackovej internetovej predajne) tak som dal balik poslat naspat odosielatelovi.Od maja je uz dost dlha doba,najprv predajca so mnou komunikoval,ze ked tovar obdrzi,tak mi peniaze vrati,teraz uz pisem Cinanovi darmo,lebo mi vobec neodpoveda,nemam ani topanky a ani peniaze.

Ak ma niekto skusenost,alebo znalost ako,alebo na koho sa v takomto pripade obratit,nech prosim poradi,vopred pekne dakujem.

 

 

2 odpovede na otázku
Zoradené podľa hodnotenia

 

 

xy
hodnocení

0x

Dobry den,

neviem odkial pisete, ale mozem vam poradit, ze takouto problematikou sa zaobera Asociacia uzivatelov sluzieb na Skuteckeho ul.č.30 v Banskej Bystrici. Tel. c. na predsedu pana Ing.Petrika je 048-4138708. Ochotne vam poradi.

 

iz*
hodnocení

0x

Já bych nechala balík vrátit odesílateli a dohodla bych se s ním o vrácení peněz.

 

 


 

 

 

Prihlásiť sa k odberu odpovedí z tejto otázky:

Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk

Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.

Copyright © 2011-2025 Poradňa Poradte.sk. Všetky práva vyhradené. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov. | [tmavý motív]