Nie ste prihlásený/á.
Dobry den,mam podobny problem s objednavkou cez internet,v maji 2012 som si objednal sportovu znackovu obuv a vopred som ju vyplatil bankovou kartou,ked balik dorazil na Slovensko,tak mi Slovenska Posta poslala pisomnu spravu,ze balik zadrzala Colna sprava z dovodu falsovania vyrobnej znacky(Adidas,Nike),mal som 2 moznosti,balik poslat spat odosielatelovi,alebo dat suhlas na overenie pravosti topanok,ked by sa zistilo,ze su neprave,tak by bol obsah balika zniceny a este by som vraj zaplatil pokutu,kedze som nevedel,ze ide o tovar z (Ciny stranka posobila dojmom hodnovernej znackovej internetovej predajne) tak som dal balik poslat naspat odosielatelovi.Od maja je uz dost dlha doba,najprv predajca so mnou komunikoval,ze ked tovar obdrzi,tak mi peniaze vrati,teraz uz pisem Cinanovi darmo,lebo mi vobec neodpoveda,nemam ani topanky a ani peniaze.
Ak ma niekto skusenost,alebo znalost ako,alebo na koho sa v takomto pripade obratit,nech prosim poradi,vopred pekne dakujem.
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.