Nie ste prihlásený/á.
Dobrý deň, dnes som zistila, že financie som zasielala 9 mesiacov na nesprávny účet. Ako to viem vyreklamovať, ďakujem za odpovede
V prvom rade by som odporúčal čo najskôr zaslať celú dlžnú sumu na ten správny účet... keď zvoní exekútor pri dverách, už je neskoro... prípadne informovať oprávneného príjemcu o omyle a následnej náprave...
ako píšu druhí, zájsť do banky, ktorá vedie účet, na ktorý ste nesprávne zasielali a požiadať ju o radu a pomoc...
Tak nejako ,isť do banky oznamiť im svoj omyl.Banka by vam mala poradiť dalši postup.No myslim že to bude trochu zložite dostať peniaze naspeť ak išli niekomu konkretnemu na učet.Musite do toho zapojiť policiu,lebo banka vam neda adresu majitela učtu.No a dalši krok informovat toho komu ste mali splacat ,a dohodnut sa s nimi o dalšom splacani vašej pohladavky.Držim palce nech sa vam peniažky nestratia.
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.