Nie ste prihlásený/á.

Prihlásiť sa do poradne

 

Peniaze zasielané na nesprávny účet

Od: financie odpovedí: 4 zmena:

Dobrý deň, dnes som zistila, že financie som zasielala 9 mesiacov na nesprávny účet. Ako to viem vyreklamovať, ďakujem za odpovede

 

 

4 odpovede na otázku
Zoradené podľa hodnotenia

 

 

krkovicka*
hodnocení

0x
Informujte banku, ta by mela vyzadat penize zpět, dale na policii pro neoprávněné obohacení.

 

hodnocení

0x
avatar hejkal

V prvom rade by som odporúčal čo najskôr zaslať celú dlžnú sumu na ten správny účet... keď zvoní exekútor pri dverách, už je neskoro... prípadne informovať oprávneného príjemcu o omyle a následnej náprave...

ako píšu druhí, zájsť do banky, ktorá vedie účet, na ktorý ste nesprávne zasielali a požiadať ju o radu a pomoc...

 

mkat*
hodnocení

0x

Tak nejako ,isť do banky oznamiť im svoj omyl.Banka by vam mala poradiť dalši postup.No myslim že to bude trochu zložite dostať peniaze naspeť ak išli niekomu konkretnemu na učet.Musite do toho zapojiť policiu,lebo banka vam neda adresu majitela učtu.No a dalši krok informovat toho komu ste mali splacat ,a dohodnut sa s nimi o dalšom splacani vašej pohladavky.Držim palce nech sa vam peniažky nestratia.

 

milos
hodnocení

0x

Dobrý deň, len je mi divné, že ste to zistili až po deviatich mesiacoch. Ja keď nezaplatím včas už len prvú splátku, tak banka, alebo nebankový subjekt ma o tom hneď informuje! Prečo ste sa to dozvedeli až po takom dlhom čase? Toto bude zaujímať určite aj iné orgány... Pekný deň

 

 


 

 

 

Prihlásiť sa k odberu odpovedí z tejto otázky:

Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk

Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.

Copyright © 2011-2025 Poradňa Poradte.sk. Všetky práva vyhradené. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov. | [tmavý motív]