Nie ste prihlásený/á.
Dobrý deň.
Poslal som rok starý mobil (t.j. ešte v záruke) do záručného servisu. Neskôr mi bolo oznámené, že telefón nevedia opraviť, že už sa nedá zohnať náhradný diel, že sa to nevyrába. Obchod, cez ktorý som ten telefón kupoval, mi ako protihodnotu chce ponúknuť iný telefón z ich ponuky.
Keď som sa spýtal na možnosť vrátenia peňazí, ktoré som za telefón dal, dostal som nasledovnú odpoveď:
...při požadavku na vrácení kupní částky by muselo dojít k odečtení amortizace vzhledem ke stáří a stavu telefonu. Domníváme se tedy, že varianta výměny za jiné zboží je pro obě strany schůdnější.
Chcel by som teda vedieť, či má predajca právo vykonať takýto krok, alebo mám nárok na preplatenie nákupnej sumy.
Ďakujem.
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.