Nie ste prihlásený/á.
Dobrý deň,
chcem Vás porosiť o právnu radu. Dňa 12.9.2012 som podal reklamáciu v predajni Orange na mobilný telefón Iphone. Reklamácia mi bola zamietnuta z dôvodu , neatorizovaného zásahu do Mt. Mobilny telefón bol bez viditelného poškodenia, bez škrabancov na displeji a kryte. Mobilny telefon sa vsak vratil zo skrabancomi a obitým displejom a nedotiahnutou skrutkou. Mobilný telefon som si do dnesneho dna z predajne neprevzal , nakolko nie je v takom stave , ako som ho daval do servisu. Ziadal som vyjadrenie z Orangu , ale odtial mi prislo vyjadrenie , samozrejme, ze zamietave, ze sa k tomu nemozu vyjadrit , a za poskodenie je zodpovedna predajna, kde mi dnes povedali,ze to riesit nebudu , ziadne vyjadrenie som nedostal a nikto to neriesil. Ako mam dalej postupovat? Ma zmysel sa obratit na ombudsmana Orangu?
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.