Nie ste prihlásený/á.

Prihlásiť sa do poradne

 

Ako pokračovať v reklamácii?

Od: ninuska odpovedí: 1 zmena:

Reklamovala som kuchynskú linku, resp. dvierka, ktoré mi osadil slovenský stolár, ale kúpil ich v Poľsku. Z dvierok sa mi začala odlupovať dyha, tak som ich reklamovala. Stolár dvierka reklamoval v poľskej firme, kde sa po skúškach vyjadrili, že nebola chyba vo výrobe dvierok, ale ako príčinu uviedli, že dvierka odolávajú teplotám maximálne do 80 - 85 °C. Keď stolár linku s dvierkami montoval, už som mala sporák s trúbou kúpený (na tom trval) a nepovedal nič o tom, že dvierka nemožu byť v blízkosti trúby. Tetraz tvrdí, že chyba je na našej strane. Poraďte mi čo mám robiť. Ďakujem.

 

 

1 odpoveď na otázku
Zoradené podľa hodnotenia

 

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Tebe, jako zákazníka, nemusí zajímat, na čí straně je chyba. Pokud je v uvedeném místě teplota skutečně tak vysoká, o čemž pochybuji, tak měl truhlář odmítnout tam dvířka osadit, případně navrhnout řešení, jak dvířka od trouby odstínit, V každém případě bych urgoval truhláře, aby závadu odstranil. S ním jsi uzavřela smlouvu, on je odborník a on musí vědět, co může a co ne.

 

 


 

 

 

Prihlásiť sa k odberu odpovedí z tejto otázky:

Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk

Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.

Copyright © 2011-2025 Poradňa Poradte.sk. Všetky práva vyhradené. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov. | [tmavý motív]