Nie ste prihlásený/á.
Na internetovom bazári som sa dohodol o kúpe tovaru za určitú cenu. Dodávateľ mi to poslal na dobierku za vyššiu cenu ako bolo dohodnuté. Pri vrátení tovaru na dobierku si ju adresát neprevzal napriek potvrdeniu, že dobierku eviduje a prevezme. Čo sa dá v tomto prípade urobiť aby som neškodoval? Stačí emailová pošta ako dôkaz o uzevretí dohody?
Ja osobne by som tu dobierku nebol prijal.Ved si sa dohodol na cene ,nie?Tak predsa inu cenu nereflektujem.Ked sa niekto dohodne na cene trebars 20 euro plu pošta, apride mi dobierka v hodnote 35 eur tak dobierku neprevezmem a hotovo.Ved by mi mohol hocikto , hocičo poslať a ja to mam prevziať?
Urobil si chybu,teraz ho musiš bombardovať aby si zasielku zobral speť,alebo vratil ti časť penazi.Inač nezabudni oznamiť nečestnosť predavajuceho na bazari.Nech si daju aj iny nan pozor.Ved take veci sa nemaju robiť.
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.