Nie ste prihlásený/á.
Dobry den vsetkym.Uz dlhsie mam problem s brzdami. Konkretne ide o lavu stranu kolesa, kde mi pri zohriati brzd zacne lava strana prerusovane tak vyraznejsie piskat. Brzda mi piska len pri rozbiehani prerusovano, a pri rychlosti vacsiej ako cca 30km/h uz piskanie nieje pocut. Ked brzdy vychladnu, tak zase nic nepiska. Ako nahle parkrat stupim na brzdovi pedal pocas jazdy, tak mi zase zacne piskat prerusovane pocas rozbiehania, niekedy mi jemne piskne aj pri brzdeni, ale malo kedy. Skusal som aj kotuce cistit, teda ten karbon co sa tvori okolo neho na vrchu a v strede, pouzil som aj na vycistenie original nemecky sprej na brzdy jeden den to vydrzalo a zase to piska. Mam dojem akoby mi ostaval vysiet valcek na trmeni, ale zase sa mi brzdy vobec neprehrievaju aspon ta lava strana je zhruba rovnako tepla ako aj prava strana, ale nie zerava.Spotreba je ok. Mam pocit ako by sa mi zasekaval trmen. Kamienik tam zrejme nemam, ziadne rihy v kotuci niesu a skusal som aj na spiatocke prudko zbrzdit, aby vyletel, keby tam nahodou bol, ale zrejme nie..Mohol by mi stym niekto poradit? Jedna sa o octaviu 1.6 Dakujem.
Pravdepodobne mate na brzdovej platničke prehriate( zosklovatene ( miesto ato vydava ten pislavy zvuk.To piskanie by malo časom prejst samo , pokial nemate už vydratu platničku ,alebo velmi prehriaty kotuč.A tym padom už aj zdeformovany.
Dobry den. Dakujem Vam za odpoved. Platnicky su tam cca 2,5 roka nove a niesu opotrebovane co sa tyka hrubkov. Kotuc je tiez novy a vsetko je to bosch.Napadlo ma jedine, zeby ten trmen mohol zadrhavat,ale to by sa mi asi prehrievalo nie?Ale neprehrieva sami nic.Tiez si myslim, zeto same prestane, ale uz mi to robi asi pol roka..nechcem stym ist do servisu, lebo viem, ze by som mal komplet brzdu vymenenu pre prkotinku a o 300€ lahsiu penazenku.A mohli by ste mi poradit ako by som zistil ci je sklovita ta platnicka?Este som ich nemal vonku, lebo sa bojim, ze mi vytecie brzdovka neviem ako to tam pracuje.. A nemohol by byt krivy kotuc? Sice pri brzdeni volantom nehadze, ale pocul som, ze vraj kotuc ma byt trosku krivi, aby dokazal po pusteni brzdy odrazit platnicky spat, teda aby neostavali vysiet.Dakujem Vam este raz
Platničky sa deru brzdenim.Preto nezaleži aky čas maju.Zaleži od brzdenia ,ako často a ako intenzivne sa brzdi.Skus ich vybrať (neboj kvapalina nevytečie )prezri ich.Zmeraj hrubku a prezri či nevidiš zosklovatene miesta.Môžeš zobrať brusny papier a prebrus ich.Môžeš aj bubon.Trochu sa zdrsnia povrchy a budu lepšie brzdiť.
No zadne bubny som uz smirgloval, tie boli sklovite.Predne oblozenia maju dobru hrubku, su asi 2 roky nove a mam na nich nabehane cca 20 000 km. A mozte mi poradit ako tie platnicky vyberiem? Este som predne nikdy nevyberal..resp. kotucovu sustavu som este nikdy nerozoberal..Bubnovu hej..Dakujem
Neviem či ti toto pomôže: pokec.azet.sk/...
Alebo sa pozri tu či sa nedozvieš viac google.sk/...
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.