Nie ste prihlásený/á.
dobry den. mam par otazok s ktorymi si neviem rady bez skuseneho cloveka. za dobru radu sa rad revansujem,ale k veci..
-Je, resp. moze byt budenie alternatora, alias D+ kontakt na alternatore, prepojene-y s plusovym kontaktom akumulatora aj pocas plneho chodu motora? ,alebo sa po nastartovani,ci dosiahnuti vysokych otacok kontakt niekde cestou umelo prerusuje?
-Aky bezne predajny meraci pristroj zvolit, ked chcem merat vykon alternatora pri meniacich sa otackach motora? a kde merat?
-Mozem 90A alternatorom dobijat 120Ah akumulator? ma to nejaky neziaduci ucinok?
za odpoved vopred vrele dakujem.. s pozdravom, pavol h.
Skusim ti odpovedat aj ked možno nie všetko bude celkom spravne.Budenie je pripojene stale ale ide cez regulator a ten podla toho ako je nabita bateria, alebo aky je odber z nej reguluje to budenie.Na meranie vykonu alternatora by si potreboval ampermeter.Ale stači ked budeš mat voltmeter a budeš merat napetie na baterii.Malo by sa pohybovat pri 12V baterii ,asi do 13.8V.Podla otačok motora.90 A alternator ti spokojne bude dobijat aj 120A bateriu.No viacej zaleži na tom aky odber maš z baterie,nemal by byt vyšši ako 90A.V tedy nebude stihat dobijat a može sa stat že sa ti bateria časom vybije.
Nenesieme zodpovednosť za správnosť informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovať s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovať tento server, ďakujeme.