Nie ste prihlásený/á.
Dobrý deň, dnes som zistila, že financie som zasielala 9 mesiacov na nesprávny účet. Ako to viem vyreklamovat, ďakujem za odpovede
V prvom rade by som odporúčal čo najskôr zaslat celú dlžnú sumu na ten správny účet... keď zvoní exekútor pri dverách, už je neskoro... prípadne informovat oprávneného príjemcu o omyle a následnej náprave...
ako píšu druhí, zájst do banky, ktorá vedie účet, na ktorý ste nesprávne zasielali a požiadat ju o radu a pomoc...
Tak nejako ,ist do banky oznamit im svoj omyl.Banka by vam mala poradit dalši postup.No myslim že to bude trochu zložite dostat peniaze naspet ak išli niekomu konkretnemu na učet.Musite do toho zapojit policiu,lebo banka vam neda adresu majitela učtu.No a dalši krok informovat toho komu ste mali splacat ,a dohodnut sa s nimi o dalšom splacani vašej pohladavky.Držim palce nech sa vam peniažky nestratia.
Nenesieme zodpovednost za správnost informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovat s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovat tento server, ďakujeme.