Nie ste prihlásený/á.

Prihlásit sa do poradne

 

Peniaze zasielané na nesprávny účet

Od: financie odpovedí: 4 zmena:

Dobrý deň, dnes som zistila, že financie som zasielala 9 mesiacov na nesprávny účet. Ako to viem vyreklamovat, ďakujem za odpovede

 

 

4 odpovede na otázku
Zoradené podľa hodnotenia

 

 

krkovicka*

0x
Informujte banku, ta by mela vyzadat penize zpět, dale na policii pro neoprávněné obohacení.

 


0x

V prvom rade by som odporúčal čo najskôr zaslat celú dlžnú sumu na ten správny účet... keď zvoní exekútor pri dverách, už je neskoro... prípadne informovat oprávneného príjemcu o omyle a následnej náprave...

ako píšu druhí, zájst do banky, ktorá vedie účet, na ktorý ste nesprávne zasielali a požiadat ju o radu a pomoc...

 

mkat*

0x

Tak nejako ,ist do banky oznamit im svoj omyl.Banka by vam mala poradit dalši postup.No myslim že to bude trochu zložite dostat peniaze naspet ak išli niekomu konkretnemu na učet.Musite do toho zapojit policiu,lebo banka vam neda adresu majitela učtu.No a dalši krok informovat toho komu ste mali splacat ,a dohodnut sa s nimi o dalšom splacani vašej pohladavky.Držim palce nech sa vam peniažky nestratia.

 

milos

0x

Dobrý deň, len je mi divné, že ste to zistili až po deviatich mesiacoch. Ja keď nezaplatím včas už len prvú splátku, tak banka, alebo nebankový subjekt ma o tom hneď informuje! Prečo ste sa to dozvedeli až po takom dlhom čase? Toto bude zaujímat určite aj iné orgány... Pekný deň

 

 


 

 

 

Prihlásit sa k odberu odpovedí z tejto otázky:

Nenesieme zodpovednost za správnost informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovat s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk

Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovat tento server, ďakujeme.

Copyright © 2011-2025 Poradňa Poradte.sk. Všetky práva vyhradené. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov. | [tmavý motív]