Nie ste prihlásený/á.
Dobrý deň.
Poslal som rok starý mobil (t.j. ešte v záruke) do záručného servisu. Neskôr mi bolo oznámené, že telefón nevedia opravit, že už sa nedá zohnat náhradný diel, že sa to nevyrába. Obchod, cez ktorý som ten telefón kupoval, mi ako protihodnotu chce ponúknut iný telefón z ich ponuky.
Keď som sa spýtal na možnost vrátenia peňazí, ktoré som za telefón dal, dostal som nasledovnú odpoveď:
...při požadavku na vrácení kupní částky by muselo dojít k odečtení amortizace vzhledem ke stáří a stavu telefonu. Domníváme se tedy, že varianta výměny za jiné zboží je pro obě strany schůdnější.
Chcel by som teda vediet, či má predajca právo vykonat takýto krok, alebo mám nárok na preplatenie nákupnej sumy.
Ďakujem.
Nenesieme zodpovednost za správnost informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovat s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovat tento server, ďakujeme.