Nie ste prihlásený/á.

Prihlásit sa do poradne

 

Nárok na amortizáciu pri reklamácii

Od: missko odpovedí: 1 zmena:

Dobrý deň.

Poslal som rok starý mobil (t.j. ešte v záruke) do záručného servisu. Neskôr mi bolo oznámené, že telefón nevedia opravit, že už sa nedá zohnat náhradný diel, že sa to nevyrába. Obchod, cez ktorý som ten telefón kupoval, mi ako protihodnotu chce ponúknut iný telefón z ich ponuky.

Keď som sa spýtal na možnost vrátenia peňazí, ktoré som za telefón dal, dostal som nasledovnú odpoveď:



...při požadavku na vrácení kupní částky by muselo dojít k odečtení amortizace vzhledem ke stáří a stavu telefonu. Domníváme se tedy, že varianta výměny za jiné zboží je pro obě strany schůdnější.



Chcel by som teda vediet, či má predajca právo vykonat takýto krok, alebo mám nárok na preplatenie nákupnej sumy.

Ďakujem.

 

 

1 odpoveď na otázku
Zoradené podľa hodnotenia

 

 

mkat*

0x

Neviem presne ,ale mne po reklamacii DVD-čka,dali vybrat tovar v rovnakej sume ako stalo DVD-čko.Nevraveli nič o amortizacii.

Ak by som si bol vybral drahši vyrobok tak by som bol doplatil rozdiel medzi starou a novou cenou.

 

 


 

 

 

Prihlásit sa k odberu odpovedí z tejto otázky:

Nenesieme zodpovednost za správnost informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovat s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk

Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovat tento server, ďakujeme.

Copyright © 2011-2025 Poradňa Poradte.sk. Všetky práva vyhradené. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov. | [tmavý motív]