Nie ste prihlásený/á.
Na internetovom bazári som sa dohodol o kúpe tovaru za určitú cenu. Dodávateľ mi to poslal na dobierku za vyššiu cenu ako bolo dohodnuté. Pri vrátení tovaru na dobierku si ju adresát neprevzal napriek potvrdeniu, že dobierku eviduje a prevezme. Čo sa dá v tomto prípade urobit aby som neškodoval? Stačí emailová pošta ako dôkaz o uzevretí dohody?
Ja osobne by som tu dobierku nebol prijal.Ved si sa dohodol na cene ,nie?Tak predsa inu cenu nereflektujem.Ked sa niekto dohodne na cene trebars 20 euro plu pošta, apride mi dobierka v hodnote 35 eur tak dobierku neprevezmem a hotovo.Ved by mi mohol hocikto , hocičo poslat a ja to mam prevziat?
Urobil si chybu,teraz ho musiš bombardovat aby si zasielku zobral spet,alebo vratil ti čast penazi.Inač nezabudni oznamit nečestnost predavajuceho na bazari.Nech si daju aj iny nan pozor.Ved take veci sa nemaju robit.
Nenesieme zodpovednost za správnost informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovat s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk
Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovat tento server, ďakujeme.