Nie ste prihlásený/á.

Prihlásit sa do poradne

 

Ako reklamovat chybnú kuchynskú linku

Od: ninka* odpovedí: 1 zmena:

Pred 1 a 1/2 rokom sme si dali vyrobit kuchynskú linku na mieru u miestneho stolára. Dvierka, ktoré som chcela nevyrábal, tak ich údajne objednal z Poľska. Pred 4 mesiacmi sa na dvierkach začala odlepovat dyha, tak sme stolára kontaktovali aby to prišiel pozrieř. Asi po 4 osloveniach sa po 3 mesiacoch zastavil a dvierka pozrel. Povedal, že sa skontaktuje s poľskou firmou a dá nám vediet, čo ďalej. Viac sa neozval. Po mojej mame mi odkázal, že vraj poliaci dali na dvierka záruku iba rok, ale pokúsi sa vybavit zľavu. Poraďte mi čo mám robit, faktúru z Poľska som nevidela a ani on nám faktúru nevystavil, lebo to bol manželov sused a riešili sme všetko od objednávky až po vyplácanie ústnou dohodou. Už som zúfalá. Ďakujem.

 

 

1 odpoveď na otázku
Zoradené podľa hodnotenia

 

 

mkat*

0x

To že dvere na linku nerobil ale kupil v Polsku vasa trapit nemusi.Vy ste si dali urobit linku u neho,a preto vam musel dat zaruku on a na celu linku.Ak mate zaruku na linku 2 roky ,tak musite mat aj na dvere.To je jeho chyba že dvere kupil a nevyrobil sam .Naklady na opravu dvery musi znašat on a nie vy.Dalši problem bude asi v tom že to je sused.Ak sa nechcete rozhadat treba rozumne pristupovat k problemu.Ak je rozumny uzna aj reklamaciu.Držim palce.

 

 


 

 

 

Prihlásit sa k odberu odpovedí z tejto otázky:

Nenesieme zodpovednost za správnost informácií a za škodu vzniknutú ich využitím. Jednotlivé odpovede vyjadrujú názory ich autorov a nemusia sa zhodovat s názorom prevádzkovateľa poradne Poradte.sk

Používaním poradne súhlasíte s personalizovanou reklamou, ktorá pomáha financovat tento server, ďakujeme.

Copyright © 2011-2025 Poradňa Poradte.sk. Všetky práva vyhradené. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov. | [tmavý motív]